Franczyza to sprawdzona metoda prowadzenia własnej firmy. To wolność w zarządzaniu i kierowaniu, ale także odpowiedzialność za własne decyzje. W związku z prężnym rozwojem poszukujemy nowych punktów sprzedaży dla marki Coccodrillo będącej filarem Grupy CDRL, właściciela takich marek jak: Coccodrillo, Lemon Explore oraz Broel.
Do współpracy poszukujemy przedsiębiorczych osób z zapałem do pracy i chęcią do działania, które potrafią wykorzystać możliwości jakie stawia rynek oraz mających swoją działalność gospodarczą. System franczyzowy z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Plany firmy nadal związane są z nieustannym rozwojem oraz poszukiwaniem kolejnych partnerów i sklepów. Do osiągnięcia sukcesu potrzebna jest współpraca. Wyjątkowo wysoko cenimy sobie naszych partnerów i dbamy o jak najlepsze relacje. Szanujemy zewnętrzne opinie i zawsze staramy się wypracować rozwiązania satysfakcjonujące każdą ze stron. Doskonała znajomość polskiego rynku pozwala nam odpowiednio dobierać lokalizacje nowych sklepów. Podejmując decyzję o rozbudowie sieci, nigdy nie kierujemy się wyłącznie okazją. Zawsze jest to efekt przemyślanej strategii. Owocem takiego sposobu działania są dobrze prosperujące i często odwiedzane przez klientów salony z odzieżą Coccodrillo. Marka zdobyła silną i ugruntowaną pozycję i rozpoznawalność na polskim rynku odzieży dziecięcej dzięki wysokiej jakości oferowanych produktów. Wypracowana w oparciu o wieloletnie doświadczenia koncepcja visual merchandisingu czyni wnętrze każdego salonu miejscem przyjaznym dla kupujących..
W ciągu kilkunastu lat działalności stworzono rozpoznawalną sieć sprzedaży wychodzącą poza granice Polski. Na świecie oferta marki dostępna jest na w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Ilość salonów w kraju to 244 sklepów.
Od 2010 produkty marki dostępne są w sklepie internetowym pl.coccodrillo.eu. Sklep internetowy dostępny jest w następujących wersjach językowych; polskiej angielskiej, czeskiej, słowackiej niemieckiej, rumuńskiej i ukraińskiej.
Wieloletnie doświadczenie sprawia, że znamy realia polskiego rynku oraz potrzeby partnerów, dlatego oferujemy:
Koszty remontu uzależnione są od stanu zastanego lokalu. Przystąpienie do współpracy wiąże się z koniecznością wpłaty kaucji zwrotnej, która jest zabezpieczeniem towaru, który partner otrzyma w depozyt. Kaucja zwracana jest po zakończeniu współpracy.
Partnerów poszukujemy w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców w atrakcyjnych punktach w przestrzeni miejskiej oraz w galeriach handlowych. Sala sprzedaży powiniena mieć powierzchnię od 50 m2 do 70 m2. Agent musi posiadać tytuł prawny do lokalu, umowę najmu lub akt własności. Franczyzobiorca musi posiadać środki na inwestycję w aranżację oraz bieżącą działalność. Mile widziane jest zaangażowanie Agenta w prowadzeniu salonu. Oczekujemy od przyszłych franczyzobiorców doświadczenia w handlu oraz znajomość rynku odzieżowego.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies . Klikając „Akceptuje cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Polityka Prywatności.