CDRL_header_brand_logo
Szukaj
Close this search box.
Strategia

Naszym celem jest ciągły rozwój grupy. Doskonalimy naszą ofertę, aby spełniała oczekiwania klientów i wychodziła naprzeciw ich potrzebom. Rozszerzamy sieć sprzedaży, aby zwiększać dostępności naszych produktów w salonach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych.

Rozwój poprzez

Rozbudowę sieci off i on-line

Wraz z rozwojem sieci salonów stacjonarnych, poszerzamy zakres naszej działalności on-line, uruchamiając sklepy internetowe dla marek lemon explore oraz broel oraz kolejne wersje językowe sklepu internetowego Coccodrillo.

Coccodrillo

Polska 2010

Czeska 2013

Niemiecka 2013

Słowacka 2016

Angielska 2016

Rumuńska 2020

Ukraina 2021

Broel.pl 2021

Lemon.pl 2021

Lemon

Polska 2021

Broel

Polska 2021

Z roku na rok globalne znaczenie grupy CDRL wzrasta, dzięki otwieraniu kolejnych salonów i punktów partnerskich. Obecnie, nasze produkty dostępne są w ponad 430 sklepach na 3 kontynentach – w Europie, Azji oraz Afryce.

Marki

Zgodnie z przyjętą przez nas strategią, kluczowym czynnikiem globalnej ekspansji grupy CDRL jest rozwój jej marek – Coccodrillo (2003), Lemon Explore (2014), Broel (1996), Petit Bijou, Buslik (2019), Fikołki (partner biznesowy 2019)

Ta strona wykorzystuje pliki cookies . Klikając „Akceptuje cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Polityka Prywatności.