Naszym celem jest ciągły rozwój grupy. Doskonalimy naszą ofertę, aby spełniała oczekiwania klientów i wychodziła naprzeciw ich potrzebom. Rozszerzamy sieć sprzedaży, aby zwiększać dostępności naszych produktów w salonach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych.
Wraz z rozwojem sieci salonów stacjonarnych, poszerzamy zakres naszej działalności on-line, uruchamiając sklepy internetowe dla marek lemon explore oraz broel oraz kolejne wersje językowe sklepu internetowego Coccodrillo.
Coccodrillo
Polska 2010
Czeska 2013
Niemiecka 2013
Słowacka 2016
Angielska 2016
Rumuńska 2020
Ukraina 2021
Broel.pl 2021
Lemon.pl 2021
Lemon
Polska 2021
Broel
Polska 2021
Z roku na rok globalne znaczenie grupy CDRL wzrasta, dzięki otwieraniu kolejnych salonów i punktów partnerskich. Obecnie, nasze produkty dostępne są w ponad 430 sklepach na 3 kontynentach – w Europie, Azji oraz Afryce.
Zgodnie z przyjętą przez nas strategią, kluczowym czynnikiem globalnej ekspansji grupy CDRL jest rozwój jej marek – Coccodrillo (2003), Lemon Explore (2014), Broel (1996), Petit Bijou, Buslik (2019), Fikołki (partner biznesowy 2019)
Ta strona wykorzystuje pliki cookies . Klikając „Akceptuje cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Polityka Prywatności.