Dążymy do tego, by rodziny mogły cieszyć się każdą chwilą życia. Jesteśmy zdania, że na zadowolenie dzieci i ich rodziców z produktów odzieżowych wpływa nie tylko ich jakość, oryginalność i design, ale również przyjemność z dokonywania zakupów. Pragniemy to osiągnąć dzięki przyjaznym salonom sprzedaży, intuicyjnej obsłudze sklepu internetowego oraz wsparciu na każdym etapie procesu sprzedaży.
Mamy ambicję uzyskania pozycji uznanego partnera handlowego na skalę globalną w zakresie produktów i usług przeznaczonych dla dzieci i ich rodzin. Kluczem do osiągnięcia tego celu jest przemyślana strategia rozwoju grupy CDRL poprzez jej marki: Coccodrillo, Lemon Explore, Broel oraz Buslik.
Wartości, którymi kierujemy się w naszych codziennych działaniach to: efektywność, partnerstwo i odpowiedzialność.
Przez efektywność rozumiemy przede wszystkim sprawność w zarządzaniu, przejawiającą się jasnym podziałem kompetencji, szybkim przepływem informacji oraz ukierunkowaniem na kreatywne rozwiązania.
Partnerstwo to wartość, która wynika z przekonania, że za największymi sukcesami biznesowymi zawsze stoi wielowymiarowa, satysfakcjonująca współpraca oraz dobre relacje z partnerami.
Odpowiedzialność oznacza w naszym rozumieniu autentyczność i przejrzystość podejmowanych działań, zarówno w stosunku do klientów, pracowników, jak również partnerów biznesowych i akcjonariuszy.