CDRL_header_brand_logo
Szukaj
Close this search box.
Misja, wizja, wartości

Misja

Dążymy do tego, by rodziny mogły cieszyć się każdą chwilą życia. Jesteśmy zdania, że na zadowolenie dzieci i ich rodziców z produktów odzieżowych wpływa nie tylko ich jakość, oryginalność i design, ale również przyjemność z dokonywania zakupów. Pragniemy to osiągnąć dzięki przyjaznym salonom sprzedaży, intuicyjnej obsłudze sklepu internetowego oraz wsparciu na każdym etapie procesu sprzedaży.

Wizja

Mamy ambicję uzyskania pozycji uznanego partnera handlowego na skalę globalną w zakresie produktów i usług przeznaczonych dla dzieci i ich rodzin. Kluczem do osiągnięcia tego celu jest przemyślana strategia rozwoju grupy CDRL poprzez jej marki: Coccodrillo, Lemon Explore, Broel oraz Buslik.

Wartości

Wartości, którymi kierujemy się w naszych codziennych działaniach to: efektywność, partnerstwo i odpowiedzialność.

Efektywność

Przez efektywność rozumiemy przede wszystkim sprawność w zarządzaniu, przejawiającą się jasnym podziałem kompetencji, szybkim przepływem informacji oraz ukierunkowaniem na kreatywne rozwiązania.​

Partnerstwo

Partnerstwo to wartość, która wynika z przekonania, że za największymi sukcesami biznesowymi zawsze stoi wielowymiarowa, satysfakcjonująca współpraca oraz dobre relacje z partnerami.​

Odpowiedzialność

Odpowiedzialność oznacza w naszym rozumieniu autentyczność i przejrzystość podejmowanych działań, zarówno w stosunku do klientów, pracowników, jak również partnerów biznesowych i akcjonariuszy.​

Ta strona wykorzystuje pliki cookies . Klikając „Akceptuje cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Polityka Prywatności.