W lipcu przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 13,49 mln zł i były o 8 proc. wyższe niż przed rokiem. Tak jak w poprzednim roku marka Coccodrillo jest obecna w najbardziej atrakcyjnych wakacyjnych lokalizacjach, dzięki sklepom sezonowym. Tymczasem wzrost sprzedaży w polskim kanale e-commerce wyniósł w lipcu aż 158 proc.
„Jesteśmy zadowoleni z wyników osiągniętych w lipcu, również z tych notowanych przez nasze letnie salony. Ostatecznie ocenimy ten projekt po wakacjach i wtedy zdecydujemy, czy powtórzymy go po raz kolejny za rok” – powiedział prezes CDRL S.A. Marek Dworczak.
W tym roku Grupa CDRL otworzyła 17 letnich salonów nad Bałtykiem: w Ustroniu Morskim, Łebie, Jarosławcu, Pobierowie, Dźwirzynie, Krynicy Morskiej, Władysławowie, Rowach, Dziwnowie, Karwi, Ustce, Dąbkach, Darłówku, Wiciach, Mielnie, Sarbinowie i Niechorzu. Salony otwarto też w Mikołajkach, a także wielkopolskim Skorzęcinie i miejscowości Okuninka w województwie lubelskim.
Przed rokiem było to 15 placówek, z czego 12 zlokalizowanych nad morzem.
W okresie styczeń – lipiec przychody sklepów polskiej sieci Coccodrillo wyniosły 78,85 mln zł o były o 4 proc. wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody zanotowane w polskim kanale e-commerce wzrosły w ciągu siedmiu miesięcy roku o 28 proc. do 7,80 mln zł.
Spółka 11 sierpnia opublikuje raport z wynikami finansowymi za I połowę roku.