W listopadzie przychody CDRL w sieci polskich sklepów wyniosły 10,70 mln zł i były o 24% wyższe od zanotowanych przed rokiem. To kontynuacja wysokich wzrostów zanotowanych w październiku w którym przychody generowane przez polską sieć Coccodrillo wzrosły o 21%.
Od początku roku przychody właściciela sieci Coccodrillo w polskich sklepach wyniosły 125,10 mln zł wobec 109,43 mln zł w okresie styczeń – listopad 2015. Oznacza to wzrost o 14 proc.
„Listopad okazał się kolejnym bardzo udanym miesiącem dla Coccodrillo. Cieszymy się, że nasze kolekcje są tak dobrze przyjmowane przez dzieci i rodziców” – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.
Przychody spółki w polskim kanale e-commerce wyniosły w listopadzie 1,07 mln zł wobec 0,86 mln zł przed rokiem. Od początku roku skumulowane przychody w tym kanale sprzedaży wyniosły już 11,79 mln zł, co oznacza, że są o ponad 74% wyższe niż przed rokiem.
Spółka otwiera kolejne wersje językowe swojego sklepu internetowego. Obecnie działają już wersje w językach: czeskim, słowackim, niemieckim (osobna dla rynku niemieckiego i austriackiego) oraz angielskim.
W październiku spółka zaprezentowała też kolekcję biżuterii dla dzieci, którą specjalnie dla sieci Coccodrillo zaprojektowała Ania Kruk.