Spółka CDRL uruchomiła kolejne wersje językowe swojego sklepu internetowego coccodrillo.eu. Serwis sk.coccodrillo.eu jest dedykowany dla rynku słowackiego. Równocześnie wystartowała angielskojęzyczna wersja en.coccodrillo.eu. Rozwój sprzedaży internetowej to jeden z filarów strategii spółki odzieżowej.
„Zgodnie z zapowiedziami realizujemy strategię rozwoju sprzedaży online. W lipcu uruchomiliśmy kolejne dwie wersje językowe sklepu internetowego. Wersję słowacką – dla naszych klientów na Słowacji, gdzie funkcjonujemy od dłuższego czasu i zauważaliśmy taką potrzebę rynkową. Co ważne, dostępna jest już także europejska wersja sklepu w języku angielskim, dedykowana szczególnie klientom z państw europejskich, które nie mają dedykowanej wersji językowej sklepu oraz gdzie nie mamy na razie swoich stacjonarnych sklepów” – powiedział prezes Marek Dworczak.
W czerwcu przychody ze sprzedaży wypracowane przez polski e-sklep wyniosły 0,91 mln zł, co oznacza wzrost o 121 proc. w ujęciu rocznym. Narastająco, w okresie od stycznia do czerwca, sprzedaż internetowa to 5,6 mln zł (+113 proc. r/r) – tym samym udział tego kanału sprzedaży stanowi już 8,13 proc. przychodów osiąganych w Polsce.
„Nasza platforma e-commerce umożliwia atrakcyjną wizualnie prezentację oferty. Dzięki jej funkcjonalnościom możemy też wykorzystywać nowoczesne metody marketingowe, jak np. zaawansowane plany lojalnościowe” – dodał Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.