CDRL_header_brand_logo
Szukaj
Close this search box.

Coccodrillo rosło w internecie we wrześniu

We wrześniu przychody spółki CDRL w polskich sklepach wyniosły 9,31 mln zł wobec 9,69 mln zł przed rokiem. Spółka kontynuuje dynamiczny wzrost sprzedaży w kanale internetowym w Polsce, gdzie zanotowała 60-proc. wzrost.

Od początku roku przychody właściciela sieci Coccodrillo w polskich sklepach wyniosły 99,72 mln zł, co oznacza wzrost o 12 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Jesteśmy zadowoleni przede wszystkim z wzrostów notowanych w internetowym kanale sprzedaży, który staje się dla nas coraz ważniejszy. Jego rozwój to dla nas jeden z priorytetów” – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.

Przychody spółki w polskim kanale e-commerce wyniosły we wrześniu 1,55 mln zł wobec 0,97 mln zł przed rokiem. Od początku roku skumulowane przychody w tym kanale sprzedaży wyniosły już 9,16 mln zł, co oznacza, że są aż o 90 proc. wyższe niż przed rokiem.

Spółka otwiera kolejne wersje językowe swojego sklepu internetowego. Obecnie działają już wersje w językach: czeskim, słowackim, niemieckim (osobna dla rynku niemieckiego i austriackiego) oraz angielskim.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Grupa regularnie rozwija sieć sprzedaży. Na koniec czerwca miała już 246 sklepów Coccodrillo w Polsce, czyli o 12% więcej niż przed rokiem. Łączna powierzchnia polskich sklepów wynosiła 16.891 m.kw., co oznacza wzrost o 9% rok do roku.

Liczba sklepów zagranicznych wzrosła o 36% w skali roku do 225. Łącznie CDRL miało 471 punktów sprzedaży na koniec I połowy roku.

CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies . Klikając „Akceptuje cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Polityka Prywatności.