Przychody spółki CDRL w polskich sklepach w maju wzrosły o 23% do 13,47 mln zł. Przychody zanotowane w kanale e-commerce w Polsce były o 142% wyższe niż przed rokiem i wyniosły 0,97 mln zł.
„Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży osiągniętych w Polsce w maju i z optymizmem patrzymy na kolejne miesiące” – skomentował wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.
Narastająco od początku roku przychody w polskiej sieci sklepów Coccodrillo wyniosły 52,85 mln zł i były o 13% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody zanotowane w polskim kanale e-commerce w okresie styczeń – maj wyniosły 4,7 mln zł. Oznacza to wzrost o 112% w stosunku do stanu sprzed roku.
W cały zeszłym roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł. Zysk netto Grupy wzrósł o 16,7% do 13,3 mln zł.