W październiku polskie sklepy sieci Coccodrillo zanotowały świetne wyniki sprzedażowe. Przychody ze sprzedaży spółki CDRL w polskiej sieci detalicznej wzrosły w trakcie minionego miesiąca o 21 proc. w porównaniu do stanu sprzed roku do 14,67 mln zł.
Od początku roku przychody właściciela sieci Coccodrillo w polskich sklepach wyniosły 114,40 mln zł wobec 100,78 mln zł w okresie styczeń – październik 2015. Oznacza to wzrost o 14 proc.
„Październik był dla Coccodrillo bardzo udanym miesiącem zarówno pod względem sprzedaży w sklepach, jak również w internecie” – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.
Przychody spółki w polskim kanale e-commerce wyniosły we wrześniu 1,56 mln zł wobec 1,08 mln zł przed rokiem. Od początku roku skumulowane przychody w tym kanale sprzedaży wyniosły już 10,72 mln zł, co oznacza, że są o ponad 82 proc. wyższe niż przed rokiem.
Spółka otwiera kolejne wersje językowe swojego sklepu internetowego. Obecnie działają już wersje w językach: czeskim, słowackim, niemieckim (osobna dla rynku niemieckiego i austriackiego) oraz angielskim.
W październiku spółka zaprezentowała też kolekcję biżuterii dla dzieci, którą specjalnie dla sieci Coccodrillo zaprojektowała Ania Kruk