Miejsce pracy: Pianowo, koło Kościana
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Składanie zapytań ofertowych
- Weryfikacja informacji, ofert, warunków współpracy oraz dokumentów niezbędnych do właściwej oceny dostawcy i oferowanego towaru
- Kwalifikacja i rekomendacja nowych dostawców/producentów dla przyszłej współpracy
- Pozyskiwanie nowych dostawców, budowanie i utrzymywanie długotrwały relacji
- Analiza rynku pod kątem alternatywnych produktów oraz nowych dostawców
- Monitorowanie terminowości dostaw, zamówień zakupów
- Obsługa reklamacji dotyczących asortymentu
Jakich kompetencji potrzebujesz na tym stanowisku?
- Wykształcenia wyższego (min. studia licencjackie)
- Umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i tworzenia raportów
- Znajomości języka angielskiego – poziom dobry, język używany jest w codziennej pracy
- Doświadczenie w dziale zakupów
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
- Umiejętności tworzenia prezentacji
- Inicjatywy w poszukiwaniu nowych produktów
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych
- Silnej motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy
- Wysokiego zaangażowania i samodzielność
Co oferujemy w zamian za Twoje doświadczenie?
- Możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się organizacji
- Ambitną i ciekawą pracę w kilkusetosobowej firmie
- Wdrożenie w początkowym okresie pracy
- Umowę o pracę lub inną dogodną dla Ciebie formę współpracy
- Szkolenia, możliwość rozwoju oraz udział w ciekawych projektach
- Partnerską komunikację i przyjazne środowisko pracy
- Dodatkowe benefity, m.in: dofinansowanie do karty MultiSport, zniżkę na produkty firmowe, ubezpieczenie grupowe, wyprawkę niemowlęcą
- Ponadto bardzo dobry dojazd z Poznania i Leszna trasą S5