Miejsce pracy: Pianowo k. Kościana
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Profesjonalna obsługa i budowanie długofalowych relacji z Klientami zagranicznymi
- Realizacja zamówień Klientów zagranicznych
- Wystawianie dokumentów sprzedaży
- Tłumaczenia z/na język rosyjski oraz angielski
- Prowadzenie kalendarza promocji
- Wsparcie w działaniach marketingowych na rynkach zagranicznych
- Współpraca z innymi działami Firmy
Co musisz posiadać, aby ubiegać się o to stanowisko?
- Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego oraz dobra znajomość języka angielskiego
- Mile widziane roczne doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość MS Office
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz zorientowanie na potrzeby Klienta
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy z danymi
- Dokładność i bardzo dobra organizacji pracy własnej
- Umiejętność i chęć szybkiego uczenia się
Co oferujemy w zamian za Twoją pracę i zaangażowanie?
- Możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się organizacji o zasięgu globalnym
- Współpracę z międzynarodowym środowiskiem, możliwość praktycznego wykorzystywania języków obcych
- Wdrożenie w początkowym okresie pracy
- Pracę od poniedziałku do piątku w ramach umowy o pracę
- Możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu
- Dodatkowe benefity: elastyczny czas pracy, kartę MultiSport, zniżkę na produkty firmowe, ubezpieczenie grupowe i wyprawkę niemowlęcą
- Partnerską komunikację, bezpośredni kontakt z przełożonym i przyjazne środowisko pracy
- Ponadto bardzo dobry dojazd z Poznania i Leszna trasą S5 (bez korków 🙂 )
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swojego CV za pośrednictwem przycisku: