CDRL_header_brand_logo
Szukaj
Close this search box.

Koordynator Biura Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Pianowo k. Kościana

Firma CDRL S.A., właściciel marki COCCODRILLO specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz sprzedaży odzieży dziecięcej. Ubrania naszej marki dostępne są w sklepach na całym świecie. Fundamentem naszej organizacji są pracownicy. Dlatego dużą wagę przywiązujemy do procesu rekrutacji i zatrudniania kandydatów, którzy będą chcieli związać się z nami na dłużej i wnieść wkład
w rozwój naszej Firmy. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Koordynator Biura Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Pianowo k. Kościana

 

Jeśli dla Ciebie naturalnym podejściem do zarządzania jest współpraca, otwarta komunikacja oraz motywowanie zespołu, aby grał ”do jednej bramki” to zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą:

 

Twój zakres obowiązków:

 

  • Zarządzanie zespołem w tym m.in planowanie i organizacja pracy, wyznaczanie celów, motywowanie, rozwój oraz wsparcie zespołu w realizacji codziennych zadań
  • Dbanie o wysoki standard i jakość świadczonych przez zespół usług (w kanałach infolinia/mail/chat)
  • Określenie i monitorowanie wskaźników efektywności pracy (KPI)
  • Identyfikacja obszarów wymagających zmian i optymalizacji, udoskonalanie procesu obsługi Klienta
  • Inicjowanie i wdrażanie odpowiednich rozwiązań dla poprawy efektywności i jakości pracy zespołu
  • Dbanie o atmosferę, zaangażowanie, motywację i rozwój zespołu
  • Kontakt z Klientem, rozpoznawanie jego potrzeb i umiejętność przełożenia ich na konkretne rozwiązania biznesowe
  • Rozwiązywanie bieżących wyzwań związanych z telefoniczną obsługą klienta i sprzedażą produktów
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy, w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi Klienta
  • Raportowanie działań i efektów pracy oraz przekazywanie przełożonemu swoich spostrzeżeń i rekomendacji

 

Nasze wymagania:

 

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w call center
  • Znajomości standardów obsługi klienta i technik sprzedaży oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznych w obszarze call center
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu
  • Wysokie umiejętności interpersonalne, nastawienie pro-klienckie i wysoka kultura osobista
  • Umiejętność inicjowanie i wdrażanie rozwiązań
  • Samodzielność i wysokie poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania
  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub innego języka obcego

 

To oferujemy:

 

  • Realny wpływ na procesy i standardy realizowane w dziale
  • Dużą samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
  • Możliwość zdobywania nowych doświadczeń
  • Pakiet benefitów w tym Kartę MultiSport i zniżkę na produkty firmowe
  • Umowę o pracę lub inną dogodną dla Ciebie formę współpracy
  • Wynagrodzenie uzależnione od poziomu kwalifikacji i umiejętności
  • Partnerską komunikację, bezpośredni kontakt z przełożonym i przyjazne środowisko pracy
  • Ponadto bardzo dobry dojazd z Poznania i Leszna trasą S5 (bez korków😊)

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swojego CV za pomocą przycisku APLIKUJ

 

 

Serdecznie zapraszamy!

Aplikuj

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swojego CV na adres: rekrutacja@cdrl.pl

Do CV prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Ta strona wykorzystuje pliki cookies . Klikając „Akceptuje cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Polityka Prywatności.