Firma CDRL S.A., właściciel marki COCCODRILLO specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz sprzedaży odzieży dziecięcej. Ubrania naszej marki dostępne są w sklepach na całym świecie. Fundamentem naszej organizacji są pracownicy. Dlatego dużą wagę przywiązujemy do procesu rekrutacji i zatrudniania kandydatów, którzy będą chcieli związać się z nami na dłużej i wnieść wkład w rozwój naszej Firmy. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Pianowo k. Kościana
Jako Koordynator Biura Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za nadzorowanie działalności Biura Obsługi Klienta, w tym zarządzanie zespołem, optymalizację procesów oraz zapewnienie najwyższej jakości obsługi naszych Klientów. Szukamy osoby z doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, zdolnością do zarządzania zespołem oraz doświadczeniem w pracy w dynamicznym środowisku.
Jeśli dla Ciebie naturalnym podejściem do zarządzania jest współpraca, otwarta komunikacja oraz motywowanie zespołu, aby grał ”do jednej bramki” to zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą:
Twój zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem w tym m.in planowanie i organizacja pracy, wyznaczanie celów, weryfikacja jakości pracy, motywowanie, rozwój i szkolenie oraz wsparcie zespołu w realizacji codziennych zadań
- Dbanie o wysoki standard świadczonych usług (w kanałach infolinia/mail/chat) celem zapewnienia najwyższej jakości obsługi naszych Klientów
- Identyfikacja obszarów wymagających zmian i optymalizacji procesów w zakresie obsługi Klienta
- Monitorowanie i analiza wskaźników wydajności zespołu oraz wdrażanie działań mających na celu poprawę jakości pracy i obsługi naszych Klientów
- Rozwiązywanie bieżących wyzwań związanych z obsługą Klienta i sprzedażą produktów
- Współpraca z innymi działami w celu usprawnienia procesów i zwiększenia satysfakcji Klientów
- Raportowanie działań
Nasze wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem w biurze obsługi Klienta lub Call Center – warunek konieczny
- Znajomości standardów obsługi Klienta, technik sprzedaży oraz narzędzi optymalizujących pracę w BOK
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, nastawienie pro-klienckie i wysoka kultura osobista
- Umiejętność inicjowanie i wdrażanie rozwiązań
- Samodzielność i wysokie poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania
To oferujemy:
- Możliwość zdobywania doświadczenia w dużej organizacji o zasięgu globalnym
- Realny wpływ na procesy i standardy realizowane w dziale
- Dużą samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- Pakiet benefitów w tym Kartę MultiSport, ubezpieczenie grupowe, paczkę newborn, zniżkę na produkty firmowe oraz ciasto na imieniny naszego Prezesa 😉
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie uzależnione od poziomu kwalifikacji i umiejętności
- Partnerską komunikację, bezpośredni kontakt z przełożonym i przyjazne środowisko pracy
- Ponadto bardzo dobry dojazd z Poznania i Leszna trasą S5 (bez korków😊
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swojego CV za pomocą przycisku APLIKUJ
Serdecznie zapraszamy!