Przychody polskich sklepów Coccodrillo wzrosły o 13% w 2016 r.

W czterech kwartałach zeszłego roku przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 138,0 mln zł, co oznacza wzrost o 13% w porównaniu do poprzedniego roku. Przychody wygenerowane przez polski kanał e-commerce były o 63% wyższe niż w 2015 r.

„Rozwój i optymalizacja naszej sieci handlowej, umocnienie marki Coccodrillo i dobrze przyjęte - zarówno przez rodziców, jak i dzieci – kolekcje, to czynniki które umożliwiły nam wzrost przychodów w Polsce w zeszłym roku” – skomentował Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

W samym grudniu, sprzedaż sieci Coccodrillo w Polsce wyniosła 13,0 mln zł. To poziom zbliżony (wzrost o 1%) do udanego grudnia 2015 r. Przychody spółki w polskim kanale e-commerce były w grudniu niższe niż przed rokiem (o 12%) i wyniosły 865 tys. zł.

W ciągu trzech kwartałów zeszłego roku skonsolidowane przychody (we wszystkich kanałach sprzedaży łącznie) właściciela marki Coccodrillo wzrosły o 14,4% do 151,47 mln zł.

© ® Coccodrillo
kids are kids