Coccodrillo z kolejnymi wersjami sklepu internetowego

Spółka CDRL uruchomiła kolejne wersje językowe swojego sklepu internetowego coccodrillo.eu. Serwis sk.coccodrillo.eu jest dedykowany dla rynku słowackiego. Równocześnie wystartowała angielskojęzyczna wersja en.coccodrillo.eu. Rozwój sprzedaży internetowej to jeden z filarów strategii spółki odzieżowej.

 „Zgodnie z zapowiedziami realizujemy strategię rozwoju sprzedaży online. W lipcu uruchomiliśmy kolejne dwie wersje językowe sklepu internetowego. Wersję słowacką - dla naszych klientów na Słowacji, gdzie funkcjonujemy od dłuższego czasu i zauważaliśmy taką potrzebę rynkową. Co ważne, dostępna jest już także europejska wersja sklepu w języku angielskim, dedykowana szczególnie klientom z państw europejskich, które nie mają dedykowanej wersji językowej sklepu oraz gdzie nie mamy na razie swoich stacjonarnych sklepów” – powiedział prezes Marek Dworczak.

W czerwcu przychody ze sprzedaży wypracowane przez polski e-sklep wyniosły 0,91 mln zł, co oznacza wzrost o 121 proc. w ujęciu rocznym. Narastająco, w okresie od stycznia do czerwca, sprzedaż internetowa to 5,6 mln zł (+113 proc. r/r) - tym samym udział tego kanału sprzedaży  stanowi już 8,13 proc. przychodów osiąganych w Polsce.

„Nasza platforma e-commerce umożliwia atrakcyjną wizualnie prezentację oferty. Dzięki jej funkcjonalnościom możemy też wykorzystywać nowoczesne metody marketingowe, jak np. zaawansowane plany lojalnościowe” – dodał Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

coccodrillo_e-commerce_en

© ® Coccodrillo
kids are kids