Coccodrillo szykuje się na 2017 rok

CDRL SA, właściciel znanej odzieżowej marki Coccodrillo, po bardzo udanym roku 2016 zaczyna już realizować ambitne plany na najbliższe miesiące. Firma rok 2017 rozpoczęła z imponującą liczbą 243 salonów w samej tylko Polsce, a wynik ten w najbliższym czasie będzie systematycznie poprawiany.

 

CDRL od kilku lat stale powiększa sieć sklepów Coccodrillo na terenie całego kraju. Czyni to zarówno otwierając salony własne, jak i pozyskując nowych partnerów i rozwijając współpracę z już sprawdzonymi. Franczyza jest bez wątpienia bardzo istotnym elementem strategii rozwoju marki, a atrakcyjne warunki sprawiają, że chętnych na taką formę kooperacji nie brakuje. W 2016 roku na mapie Polski przybyło w sumie 17 nowych punktów działających pod szyldem Coccodrillo. Salony te tradycyjnie otwierane były w miastach uznawanych za duże lub średnie i zawsze albo w centrach handlowych, albo też przy ważnych dla lokalnego handlu ulicach. Nowe sklepy pojawiły się na przykład w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Lublinie i Jeleniej Górze. Ale także w Gorlicach, Rybniku, Jarosławiu Polkowicach i Starogardzie Gdańskim. Łącznie na koniec roku firma dysponowała 243 punktami w Polsce. Wynik ten szybko ulegnie jednak zmianie, gdyż w planach są kolejne otwarcia. Na tę chwilę CDRL prowadzi zaawansowane działania zmierzające do otwarcia kilku nowych punktów. Zlokalizowane będą one przy zakopiańskich Krupówkach, w gdyańskim Centrum Riviera, w Galerii Krakowskiej, w kołobrzeskiej Galerii Molo oraz w Wadowicach. Wszystkie wymienione salony zostaną udostępnione klientom już w pierwszym kwartale bieżącego roku. W efekcie krajowa sieć punktów sprzedaży marki powiększy się o pięć nowych lokalizacji.

 

Podobnie sytuacja Coccodrillo wygląda na rynkach zagranicznych. Sprzedaż rozwija się tam stabilnie, a salonów z logo marki systematycznie przybywa. Na koniec roku było ich łącznie 243, przy czym nieco ponad połowa z nich, bo 142 zlokalizowana jest na terenie Unii Europejskiej. Pozostałe 101 zaś w różnych krajach, także spoza nią. W 2016 roku rozwijała się jednak przede wszystkim europejska sieć marki. Łącznie w tym czasie przybyło 17 nowych salonów. Warto zauważyć, że aż osiem z nich znajduje się w Rumunii, przy czym trzy w stolicy kraju, Bukareszcie. Pozostałe odwiedzić można w Caracal, Konstancy, Braili, Satu Mare i Fokszanach. Po jednym sklepie otwarto również w Austrii (Wiener Neustadt), na Litwie (Siauliai), w Estonii (Tartu), na Łotwie (Ryga), Słowacji (Żylina) i w Bułgarii (Chaskowo). W pierwszym kwartale 2017 roku spodziewać się możemy jeszcze otwarcia dwóch nowych salonów. W lutym do dyspozycji klientów oddany zostanie korner w słowackich Koszycach, a w marcu w Niemczech – w Stuttgarcie.

 

Od długiego już czasu rynki zagraniczne są dla CDRL równie istotne co rynek krajowy. Rozmiar sieci sklepów Coccodrillo, jak i dynamika jej rozwoju są tego najlepszym świadectwem. W tej sytuacji spodziewać się można, że w najbliższym czasie nowe obiekty z szyldem marki pojawiać się będą częściej także w krajach bardziej odległych, np. w Kazachstanie. Warto przypomnieć, że przedstawiciele Coccodrillo działają również np. w Chinach, Sri Lance, Brazylii, Arabii Saudyjskiej, Omanie, Rosji, Mongolii, Kazachstanie, Azerbejdżanie czy Turkmenistanie.  

© ® Coccodrillo
kids are kids