Regulamin wymiany i zwrotów w salonach stacjonarnych

REGULAMIN WYMIANY I ZWROTÓW ZAKUPIONYCH TOWARÓW

1. Podstawą wymiany lub zwrotu towaru jest dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.
2. W ciągu siedmiu dni kalendarzowych od daty zakupu klient ma prawo do:
a. wymiany towaru na inny rozmiar lub inny asortyment;
b. zwrotu towaru – z zastrzeżeniem pkt 3.
3. Wymiany i zwrotu towaru można dokonać tylko i wyłącznie w salonie, w którym był dokonany zakup.
4. Towar zakupiony w cenie wyprzedażowej nie podlega zwrotom.
5. Możliwość wymiany i zwrotu towarów zakupionych w promocji określa regulamin aktualnej promocji.
6. Wymianie i zwrotom podlega tylko towar pełnowartościowy, z oryginalną metką, bez śladów użytkowania.
7. Niniejszy regulamin nie obowiązuje w salonach o charakterze outletowym.

ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI
1. Podstawą złożenia reklamacji jest dowód zakupu.
2. Reklamowany towar musi być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
3. W ciągu czternastu dni kalendarzowych klient informowany jest o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
4. Klient zobowiązany jest do odebrania towaru reklamowanego. Jeżeli nie zgadza się ze sposobem rozpatrzenia reklamacji ma prawo odwołać się do Miejskiego Rzecznika Konsumenta lub do Sądu Konsumenckiego w miejscu swojego zamieszkania.

Zasady rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych reguluje :
Ustawa z dn. 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz
o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176)


WSZELKIE OPINIE DOTYCZĄCE NASZYCH TOWARÓW I PERSONELU PROSIMY KIEROWAĆ
NA ADRES MAILOWY opinie@coccodrillo.pl LUB POD NUMER TEL 65

© ® Coccodrillo
kids are kids