Proces rekrutacji
Selekcja aplikacji
Po otrzymaniu dokumentów aplikacyjnych przystępujemy do ich analizy. Sprawdzamy czy i na ile osoby spełniają zawarte w ogłoszeniu wymagania.
Rozmowa rekrutacyjna
Wybrani kandydaci zapraszani są na rozmowę kwalifikacyjna z przełożonym, która ma na celu poznanie kandydata, weryfikację jego kwalifikacji, doświadczenia i oczekiwań. Jest to czas, kiedy kandydat ma również szanse poznać firmę, zakres obowiązków na danym stanowisku pracy, a także potencjalnego przełożonego.
Zadanie praktyczne
Po pierwszej rozmowie wybrani kandydaci mogą zostać zaproszeni na kolejne spotkanie w celu sprawdzenia umiejętności praktycznych. Niekiedy, z uwagi na wymagania stanowiska, etap ten realizowany jest już częściowo na pierwszym spotkaniu
Wynik rekrutacji
W ostatnim etapie odbywa się spotkanie z przełożonym. Ustalane są szczegóły dotyczące zakresu obowiązków i warunków zatrudnienia. Spośród osób, które przeszły pomyślnie poprzednie etapy rekrutacji wybieramy kandydata, któremu chcemy zaproponować pracę. Szczegóły dot. pracy i warunków zatrudnienia są omawiane na spotkaniu z przełożonym.
Informacja zwrotna
Wszystkich kandydatów, z którymi się spotkaliśmy informujemy o naszej decyzji. Nawet jeśli tym razem Ci się nie udało, istnieje taka możliwość, że przy Twojej zgodzie skontaktujemy się z Tobą w przyszłości w celu przedstawienia innej, ciekawej propozycji.
