Nasze wartości

Nasze wartości

1. Sprawne zarządzanie

Aby firma mogła swobodnie się rozwijać, musi być dobrze zarządzana na każdym szczeblu. Skrupulatnie dobieramy pod tym kątem managerów, a nasza struktura zbudowana jest na szybkim i sprawnym przepływie informacji. Cenimy sobie jasny podział kompetencji. Dzięki temu firma może rozwijać się bez przeszkód.


2. Doskonała znajomość rynku

Wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas działalności na polskim rynku zapewnia nam swobodę działań. Dobrze znamy potrzeby polskich konsumentów i wypracowaliśmy wiele skutecznych sposobów na zaspokojenie ich oczekiwań. Potrafimy przewidzieć zmiany w trendach odzieżowych i wyprzedzić konkurencję. O tym, że jesteśmy jednym z liderów w branży odzieżowej najlepiej świadczy dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów własnych oraz agencyjnych i wzrastająca liczba osób zainteresowanych taką formą współpracy.


3. Świetna obsługa Klienta

Dla Klientów ważny jest nie tylko produkt. Duże znaczenie ma styl, jakość i forma obsługi. Nasi pracownicy przechodzą specjalne szkolenia, dzięki którym potrafią sprostać oczekiwaniom Klientów i pomóc w znalezieniu produktu, którego potrzebują. Miła i fachowa obsługa nie tylko znacznie poprawia wizerunek firmy, lecz także wydatnie przyczynia się do wyników sprzedaży.


4. Dobre kontakty z partnerami

Do osiągnięcia sukcesu potrzebna jest współpraca. Wyjątkowo wysoko cenimy sobie naszych partnerów i dbamy o jak najlepsze relacje. Szanujemy zewnętrzne opinie i zawsze staramy się wypracować rozwiązania satysfakcjonujące każdą ze stron.

O dobre kontakty z naszymi partnerami dbają wyspecjalizowani pracownicy, dysponujący nie tylko fachową wiedzą na temat rynku odzieżowego, lecz także szerokim wachlarzem umiejętności interpersonalnych.


5. Wysoka jakość produktów

Kluczem do sukcesu na rynku, który stawia coraz większe wymagania, jest wysoka jakość oferowanych produktów. Zatrudniamy fachowców, którzy na każdym etapie powstawania ubranek dbają, by zachowane zostały najwyższe standardy. Wiemy, że od tego zależy powodzenie firmy. Jakość ubranek Coccodrillo ma przekonać nie tylko naszych Klientów, lecz także obecnych i potencjalnych partnerów.

Naszym wyróżnikiem są modne, kolorowe i zdrowe ubranka. Kreatywny dział projektów dba, by każdy element oferty firmy znalazł uznanie w oczach dzieci i rodziców. Naszym zadaniem jest nie tyle odgadywanie trendów, co ich kreacja i szeroka promocja, umożliwiająca osiągnięcie rynkowej przewagi. Dzięki doświadczeniu i wiedzy naszych projektantek, udaje się to doskonale.


6. Dobre lokalizacje sklepów

Doskonała znajomość polskiego rynku pozwala nam odpowiednio dobierać lokalizacje nowych sklepów. Podejmując decyzję o rozbudowie sieci, nigdy nie kierujemy się wyłącznie okazją. Zawsze jest to efekt przemyślanej strategii. Owocem takiego sposobu działania są dobrze prosperujące i często odwiedzane przez Klientów sklepy z odzieżą Coccodrillo.


7. Zakupy to przyjemność

Dbamy, by każdy, kto odwiedzi sklep Coccodrillo, czuł się w nim jak najlepiej. Specjalnie w tym celu urządziliśmy nasze placówki w sposób przejrzysty i wygodny dla Klientów. Dla dzieci przygotowane zostały specjalne kąciki zabaw. Dzięki temu rodzice mogą spokojnie zapoznać się z ofertą, skonsultować z kompetentnym sprzedawcą i bez pośpiechu dokonać wyboru. Chcemy, aby każda wizyta w naszej placówce była dla rodziców i dzieci czystą przyjemnością.

Dla osób regularnie odwiedzających nasze sklepy utworzyliśmy także specjalny system lojalnościowy. Dzięki niemu liczba stałych Klientów systematycznie rośnie i mamy pewność, że tendencja ta będzie się utrzymywać.


8. Kompleksowe podejście

Produkcję ubranek dla dzieci traktujemy w sposób kompleksowy. Nasi specjaliści wybierają materiały, przygotowują projekty i dbają, by zostały one prawidłowo zrealizowane, a także nadzorują wszelkie działania logistyczne. Takie podejście do działalności gwarantuje najwyższy standard na każdym etapie produkcji, logistyki i sprzedaży. Rodzice i dzieci otrzymują dzięki temu odzież najwyżej jakości!


9. Jasna wizja przyszłości

CDRL S.A. posiada określoną strategię rozwoju i konkretne plany na przyszłość. Skrupulatnie oceniamy bieżącą sytuację i na tej podstawie wyznaczamy kierunki zmian. Konsekwentnie dążymy do realizacji sprecyzowanych celów. Efekty widać już dziś: grono zadowolonych Klientów, duża znajomość marki Coccodrillo, zwiększająca się sprzedaż, zaangażowana kadra pracowników. Na takich fundamentach możemy śmiało przygotowywać kolejne, ambitne plany.


10. Przejrzystość

CDRL S.A., jako spółka publiczna notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, ma zamiar konsekwentnie budować wartość dla wszystkich swoich Akcjonariuszy. Zarząd przywiązuje szczególną wagę do przejrzystości Spółki, która stawia sobie za cel równe traktowanie wszystkich Akcjonariuszy a także sprawną komunikację zarówno z instytucjami finansowymi jak i inwestorami indywidualnymi.

© ® Coccodrillo
kids are kids