Na urlop z Coccodrillo

CDRL SA zgodnie z planem otworzyło sieć sezonowych sklepów marki Coccodrillo. Widoczne jest to zwłaszcza nad Bałtykiem, gdzie od czerwca działa aż 17 tego typu salonów. Wszystkie zlokalizowane są w tłumnie odwiedzanych przez turystów kurortach.

 Tego rodzaju aktywność w sezonie urlopowym z jednej strony ma wpłynąć na zwiększenie sprzedaży letniego asortymentu marki, a z drugiej – na wzrost jej rozpoznawalności. Do osiągnięcia obu tych celów przyczynić ma się przede wszystkim bardzo wysoka frekwencja letników nad polskim morzem. Wakacyjne salony Coccodrillo są otwarte dla klientów w Ustroniu Morskim, Łebie, Jarosławcu, Pobierowie, Dźwirzynie, Krynicy Morskiej, Władysławowie, Rowach, Dziwnowie, Karwi, Ustce, Dąbkach, Darłówku, Wiciach, Mielnie, Sarbinowie i Niechorzu. Sezonowa sieć popularnej dziecięcej marki rozciąga się wzdłuż całego wybrzeża.

 Jednak nie tylko bałtyckie wybrzeże stało się obiektem zainteresowania Coccodrillo. Pojedyncze sezonowe salony spotkać można jeszcze w wypoczynkowych miejscowościach zlokalizowanych w innych rejonach. Na tej liście są popularne wśród miłośników Mazur Mikołajki, a także wielkopolski Skorzęcin, słynący z dużego ośrodka wypoczynkowego nad jeziorami Białym i Niedzięgiel, oraz znajdująca się w województwie lubelskim Okuninka. Warunkiem wyboru tych lokalizacji była przede wszystkim bardzo duża liczba odwiedzających je turystów. Swoimi atrakcjami przyciągają one urlopowiczów zarówno z okolicznych miejscowości, jak i z dalszych stron, skutecznie konkurując z nadmorskimi kurortami.

 Na tę chwilę trudno jeszcze jednoznacznie oceniać powodzenie tego projektu. – Mówi Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA. – Jesteśmy zadowoleni z wyników osiąganych przez letnie salony, ale z ostateczną oceną wstrzymamy się do końca wakacji. Na razie nie jesteśmy jeszcze w ich połowie. Jeśli dotychczasowe zainteresowanie utrzyma się na obecnym poziomie, uznamy, że pomysł był dobry i poważnie zaczniemy planować jego powtórną realizację w przyszłym roku. Nie wykluczone, że wówczas zasięg sezonowej sieci zostanie jeszcze poszerzony, a nowe sklepy lokalizowane będą w większej ilości także w innych rejonach Polski, nie tylko na wybrzeżu. Do zagospodarowania pozostają choćby kurorty górskie. Nie wykluczone także, że właściciele marki zaskoczą swoich klientów zupełnie nowymi, niestosowanymi przez firmę do tej pory formami dystrybucji.

< powrót
© ® Coccodrillo
kids are kids