Koordynator Centrum Wsparcia Klienta (Infolinia)

Firma CDRL S.A., właściciel marki COCCODRILLO specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz sprzedaży odzieży dziecięcej. Ubrania naszej marki dostępne są w sklepach na całym świecie. Fundamentem naszej organizacji są pracownicy. Dlatego dużą wagę przywiązujemy do procesu rekrutacji i zatrudniania kandydatów, którzy będą chcieli związać się z nami na dłużej i wnieść wkład w rozwój naszej Firmy. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator Centrum Wsparcia Klienta (Infolinia)
Miejsce pracy: Pianowo k. Kościana

Kogo szukamy?

  • Specjalisty w zakresie nowoczesnych praktyk w obsłudze Klienta przez telefon, który potrafi budować relacje i wnosić wartość na każdym etapie kontaktu z Klientem
  • Osoby zaangażowanej, z pomysłami i pasją do pracy z ludźmi, która potrafi dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Wypracowanie i wdrożenie procesów oraz standarów obsługi Klienta na Infolinii
  • Określenie i monitorowanie wskaźników efektywności pracy (KPI)
  • Identyfikacja obszarów wymagających zmian i optymalizacji, udoskonalanie procesu obsługi Klienta i dbanie o wysoką jej jakość
  • Zarządzanie zespołem Centrum Wsparcia Klienta
  • Kontakt z Klientem, rozpoznawanie jego potrzeb i umiejętność przełożenia ich na konkretne rozwiązania biznesowe
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy, w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi Klienta
  • Raportowanie działań i efektów pracy oraz przekazywanie przełożonemu swoich spostrzeżeń i rekomendacji

Co musisz posiadać, aby ubiegać się o to stanowisko?

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, w tym min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Infolinii
  • Znajomości standardów obsługi Klienta i technik sprzedaży
  • Umiejętność zarządzania zespołem, w tym motywowanie, rozwijanie umiejętności oraz weryfikacja postępów pracy
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu
  • Wysokie umiejętności interpersonalne, nastawienie pro-klienckie i wysoka kultura osobista
  • Umiejętność inicjowanie i wdrażanie rozwiązań
  • Samodzielność i wysokie poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania
  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub innego języka obcego
  • Dobra znajomość pakietu MS Office

Co oferujemy w zamian za Twoją pracę i zaangażowanie?

  • Realny wpływ na procesy i standardy realizowane w dziale
  • Dużą samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń w prężnie rozwijającej się organizacji o zasięgu globalnym
  • Pakiet benefitów w tym Kartę MultiSport i Zniżkę na produkty firmowe
  • Stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę
  • Wynagrodzenie uzależnione od poziomu kwalifikacji i umiejętności
  • Partnerską komunikację, bezpośredni kontakt z przełożonym i przyjazne środowisko pracy
  • Ponadto bardzo dobry dojazd z Poznania i Leszna trasą S5 (bez korków)

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swojego CV na adres:
rekrutacja@cdrl.pl


W temacie maila proszę wpisać nazwę stanowiska.

Do CV prosimy koniecznie o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Zapraszamy!

© ® Coccodrillo
kids are kids