Kim jesteśmy?

Kim jesteśmy?

Historia CDRL S.A. sięga początku lat 90., kiedy Marek Dworczak i Tomasz Przybyła rozpoczęli działalność na rynku odzieżowym. Obaj przedsiębiorcy od początku nastawieni byli na dystrybucję ubrań dziecięcych. Był to wówczas niezagospodarowany i perspektywiczny sektor polskiego rynku. Prawdziwy przełom nastąpił w roku 2003, kiedy doszło do połączenia prowadzonej przez Marka Dworczaka spółki Marco z firmą Remi, której właścicielem był Tomasz Przybyła. W efekcie powstało Coccodrillo Sp. z o. o. Wspólnicy postanowili razem rozwinąć nowe przedsiębiorstwo i rozwinąć działalność także poza granicami Polski. Dziś można powiedzieć, że się to udało. Po drodze jednak miało miejsce wiele istotnych wydarzeń. Najważniejsze z nich z to pewnością stworzenie marki Coccodrillo, będącej owocem współpracy obu prezesów CDRL oraz ich własnych rodzinnych doświadczeń. Jako młodzi rodzice doskonale wiedzieli, czego potrzeba ich dzieciom i potrafili zaobserwować, jak szybko potrzeby te ewoluują. Wraz z narodzinami marki ustalono także najważniejsze zasady dotyczące prowadzenia przedsiębiorstwa. Obowiązują one do dziś.

Kolejny warty odnotowania i ważny fakt miał miejsce 26 maja 2008 r., kiedy Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Wspólników podjęło uchwałę o zmianie nazwy spółki na CDRL Sp. z o. o. Przy tej okazji oficjalnie przeniesiono także siedzibę do świeżo ukończonego obiektu w Pianowie koło Kościana.

18 lipca 2011 r. podjęta została uchwała o przekształceniu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną, przyjęto jej statut i wybrano członków zarządu. Wpis przekształconej spółki do rejestru KRS nastąpił 3 sierpnia 2011 r.  W październiku 2014 CDRL S.A. uchwałą Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, akcje spółki zostały dopuszczone do obrotu giełdowego. Mimo różnych zmian na jakie decydowała się spółka by lepiej konkurować na polskim i zagranicznych rynkach, pozostała wierna podstawom, dzięki którym odniósł sukces. Przedmiotem działalności CDRL S.A. pozostaje projektowanie i sprzedaż odzieży oraz obuwia dla dzieci i młodzieży.

Sieć detalicznych salonów własnych Emitenta prowadzona jest poprzez tzw. spółki zależne. Zajmują się one tworzeniem i utrzymywaniem sklepów sprzedających wyroby pod marką Coccodrillo oraz innego asortymentu oferowanego przez Emitenta. Obecnie sieć sprzedaży liczy niemal 500 salonów.  W Polsce zlokalizowane są 242 salony, pozostałe między innymi w Austrii, Czechach,Portugali, Słowacji, Rumuni, krajach bałtyckich, na Węgrzech. W 2018 r. w Niemczech otwarty został pierwszy salon pod szyldem marki Coccodrillo. Poza granicami Uni Europejskiej salony marki Coccodrillo znależć można  także w Arabii Saudyjskiej, Mongolii, Libii, Kazachstanie czy Brazylii. 

Dodatkowo w roku 2010 uruchomiony został sklep internetowy Coccodrillo. Sprzedaż tym kanałem dystrybucji stale się rozwija zarówno w Polsce jaki i Czechach oraz Niemczech. W maju 2015 r.  powstała nowa platforma sklepu internetowego coccodrillo.eu. Różni się ona od poprzedniej wizualnie, ale również rozbudowana została o nowe funkcje. Obecnie sklep internetowy występuje w 6 odsłonach: polskiej, angielskiej, czeskiej, słowackiej oraz niemieckiej i austriackiej.

W roku 2017 oddana została do użytku nowoczesna hala magazynowa o powierzchni 2610 m2 . Obecnie trwają prace nad budową kolejnego obiektu. 

Wysiłek spółki CDRL S.A. nagrodzony został nie tylko rozwojem sieci sklepów pod marką Coccodrillo. Jej owocem są także liczne nagrody i wyróżnienia w konkursach oceniających zarówno sam produkt, jak i całą firmę, jakość obsługi i wyniki biznesowe. W roku 2007 Emitent zajął pierwsze miejsce w konkursie „Super produkt 2007” w kategorii bielizna. Asortyment ten uzyskał również certyfikat bezpieczeństwa przyznawany przez Instytut Włókiennictwa. Oprócz tego firma szczyci się mianem „Hitu Mamo to Ja” przyznanym: w roku 2002, 2010,  2012  2014, 2016 oraz tytułem „Najlepszy dla Dziecka 2012”. W roku 2015 marka Coccodrillo otrzymała tytuł "Super Produkt" przyznawany przez czytelników Mam Dziecko. Emitent także regularnie od roku 2005 otrzymuje prestiżowy tytuł „Gazele Biznesu”. Od 2016 roku CDRL znajduje się wśród nagradzanych tytułem „Diamenty Forbsa”, które przyznawane są za dynamiczny rozwój firmy. Kolejnymi tytułami jakie otrzymało CDRL S.A. są  nagrody „Superbrands 2018” oraz „Polska Marka 2018”. Oprócz powyższych marka Coccodrillo szczyci się wyróżnieniami przyznawanymi przez samych konsumentów. Z pewnością należy tu wskazać na pierwsze miejsce w kategorii artykułów dziecięcych w konkursie „Jakość Obsługi”.

Marka

Coccodrillo to znana rodzicom marka odzieży dla niemowląt i dzieci. Każdego roku wyspecjalizowany zespół projektuje ofertę jesienno-zimową oraz wiosenno-letnią. Łącznie co sezon powstaje kilkadziesiąt zróżnicowanych kolekcji, zarówno dla dziewcząt, jak i chłopców. Dokłada się starań, by każdy rodzic w sklepach Coccodrillo znalazł dla swojego dziecka to, czego szuka. W ofercie są ubranka na co dzień, o charakterze sportowym i eleganckim. Tworząc projekty, Emitent zawsze kieruje się po prostu dziecięcą fantazją, bo to najmłodsi tak naprawdę oceniają jego produkty. W firmie przykłada się najwyższą wagę do kwestii jakości i funkcjonalności..

 

© ® Coccodrillo
kids are kids