Kamienie milowe Coccodrillo
2002
- W styczniu firma rozpoczyna działalność jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Pierwsze transakcje handlowe
- Coccodrillo rozpoczyna eksport: Rosja, Litwa, Łotwa, Słowacja, Ukraina, Czechy
2003
- 6 nowych sklepów w Polsce (m.in. w Gdańsku)
- Nawiązanie współpracy handlowej z nowymi partnerami - na Węgrzech i w Rosji (Kaliningrad)
2004
- 3 kolejne sklepy w Polsce
- Rozpoczęcie współpracy z nowymi zagranicznymi klientami – w Niemczech, Estonii i Rumunii
2005
- 2 nowe placówki w Polsce
- Podpisanie pierwszej umowy agencyjnej – dzięki temu uruchomione zostały 3 nowe sklepy Coccodrillo
- Początki współpracy z partnerami w Chorwacji, Szwajcarii, Bułgarii, Irlandii, Słowenii, Szwecji oraz Mołdawii
2006
- Otwarcie kolejnych 12 sklepów firmowych na terenie Polski
- Dalszy dynamiczny rozwój sieci agencyjnych
- Pierwsze kontrakty z partnerami w Kazachstanie, Hiszpanii oraz Mongolii
2007
- 14 nowych sklepów firmowych
- Uruchomienie 18 nowych sklepów agencyjnych Coccodrillo
- Otwarcie we Wrocławiu pierwszego sklepu funkcjonującego jako outlet
- Rozpoczęcie współpracy z partnerami z Białorusi, Egiptu, Nowej Zelandii, Kanady, Meksyku oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
2008
- Na początku 2008 r. Coccodrillo zakończyło przeprowadzkę do nowej siedziby.
- Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie podjęło uchwałę na zmianę nazwy spółki na CDRL.
- Do lipca tego roku sprzedaż prowadzona jest w 42 sklepach firmowych i takiej samej liczbie placówek agencyjnych. Do dyspozycji klientów pozostają również dwa sklepy typu outlet we Wrocławiu i Luboniu/k. Poznania. Współpracujemy z 29 partnerami zagranicznymi.
2009
- Firma cały czas umacnia swoją pozycję na rynku odzieży dziecięcej według przyjętego planu. Jedną z dróg rozwoju jest frnaczyza dzięki, której poszerza się sieć sprzedaży co umożliwia szeroką dostępność naszego produktu. W rok 2009 na terenie Polski działała 150 sklepów firmowych i agencyjnych. Utworzono spółkę zależną w Czechach w celu rozbudowy sieci sprzedaży.
2010
- Uruchomiona została sprzedaż poprzez sklep internetowy na terenie Polski.
- W roku 2010 ilość salonów w Polsce przekroczyła 162, na terenie UE było ich 36, poza UE 5 salonów.
2011
- Spółka przekształciła się w spółkę agencyjną i utworzyła Grupę Kapitałową. Z sukcesem przeprowadziła emisję obligacji, z której pozyskała środki na dynamiczną rozbudowę sieci salonów.
2012
- Utworzenie spółki zależnej w celu rozbudowy sieci salonów w Rumunii.
- Nastąpiła dalsza rozbudowa sieci sprzedaży w Polsce 167 salony, na terenie UE 113, a poza UE działało 14 salonów.
2013
- Uruchomie sklepu internetowego w Czechach i w Niemczech.
- Podjęcie decyzji o przeprowadzeniu Oferty Publicznej i debiucie na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
- Rok 2013 został zamknięty z liczbą 187 salonów w Polsce, 135 salonami na terenie UE oraz 20 salonami poza UE.
2014
-
28 października – Debiut CDRL S.A. na Giełdzie Papierów Wartościowych
- Rok 2014 został zamknięty z liczbą 214 salonów w Polsce, 125 salonami na terenie UE.
2015
- Uruchomienie nowej platformy sklepu internetowego coccodrillo.eu, maj 2015
- Przyznanie tytułu "Super Produkt"
2016
- Rok 2016 został zamknięty z liczbą 244 salonów w Polsce, 137 salonami na terenie UE oraz 106 poza granicami UE.
- Wyróżnienie tytułem "Diamenty Forbsa" przyznawanym za dynamiczny rozwój firmy
2017
- Oddanie do użytku nowoczesnje hali magayznowej o powierzchni 2610m2
- Rok 2017 został zamknięty z liczbą 249 salonów w Polsce, 140 salonami na terenie UE oraz 111 salonami poza granicami Unii Europejskiej
- Nagrodzenie tytułem "Diamenty Forbsa"
2018
- Otwarcie pierwszego salonu Coccodrillo w Niemczech
- Przyznnaie nagrody "Superbrands 2018" oraz "Polska Marka 2018"
© ® Coccodrillo 

kids are kids