Kamienie milowe Coccodrillo

Kamienie milowe Coccodrillo

2002

  • W styczniu firma rozpoczyna działalność jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
  • Pierwsze transakcje handlowe
  • Coccodrillo rozpoczyna eksport: Rosja, Litwa, Łotwa, Słowacja, Ukraina, Czechy

2003

  • 6 nowych sklepów w Polsce (m.in. w Gdańsku)
  • Nawiązanie współpracy handlowej z nowymi partnerami - na Węgrzech i w Rosji (Kaliningrad)

2004

  • 3 kolejne sklepy w Polsce
  • Rozpoczęcie współpracy z nowymi zagranicznymi klientami – w Niemczech, Estonii i Rumunii

2005

  • 2 nowe placówki w Polsce
  • Podpisanie pierwszej umowy agencyjnej – dzięki temu uruchomione zostały 3 nowe sklepy Coccodrillo
  • Początki współpracy z partnerami w Chorwacji, Szwajcarii, Bułgarii, Irlandii, Słowenii, Szwecji oraz Mołdawii

2006

  • Otwarcie kolejnych 12 sklepów firmowych na terenie Polski
  • Dalszy dynamiczny rozwój sieci agencyjnych
  • Pierwsze kontrakty z partnerami w Kazachstanie, Hiszpanii oraz Mongolii

2007

  • 14 nowych sklepów firmowych
  • Uruchomienie 18 nowych sklepów agencyjnych Coccodrillo
  • Otwarcie we Wrocławiu pierwszego sklepu funkcjonującego jako outlet
  • Rozpoczęcie współpracy z partnerami z Białorusi, Egiptu, Nowej Zelandii, Kanady, Meksyku oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

2008

  • Na początku 2008 r. Coccodrillo zakończyło przeprowadzkę do nowej siedziby.
  • Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie podjęło uchwałę na zmianę nazwy spółki na CDRL.
  • Do lipca tego roku sprzedaż prowadzona jest w 42 sklepach firmowych i takiej samej liczbie placówek agencyjnych. Do dyspozycji klientów pozostają również dwa sklepy typu outlet we Wrocławiu i Luboniu/k. Poznania. Współpracujemy z 29 partnerami zagranicznymi.

2009

  • Firma cały czas umacnia swoją pozycję na rynku odzieży dziecięcej według przyjętego planu. Jedną z dróg rozwoju jest frnaczyza dzięki, której poszerza się sieć sprzedaży co umożliwia szeroką dostępność naszego produktu. W rok 2009 na terenie Polski działała 150 sklepów firmowych i agencyjnych. Utworzono spółkę zależną w Czechach w celu rozbudowy sieci sprzedaży.

2010

  • Uruchomiona została sprzedaż poprzez sklep internetowy na terenie Polski.
  • W roku 2010 ilość salonów w Polsce przekroczyła 162, na terenie UE było ich 36, poza UE 5 salonów.

2011

  • Spółka przekształciła się w spółkę agencyjną i utworzyła Grupę Kapitałową. Z sukcesem przeprowadziła emisję obligacji, z której pozyskała środki na dynamiczną rozbudowę sieci salonów.

2012

  • Utworzenie spółki zależnej w celu rozbudowy sieci salonów w Rumunii.
  • Nastąpiła dalsza rozbudowa sieci sprzedaży w Polsce 167 salony, na terenie UE 113, a poza UE działało 14 salonów.

2013

  • Uruchomie sklepu internetowego w Czechach i w Niemczech.
  • Podjęcie decyzji o przeprowadzeniu Oferty Publicznej i debiucie na Giełdzie  Papierów Wartościowych w Warszawie.
  • Rok 2013 został zamknięty z liczbą 187 salonów w Polsce, 135 salonami na terenie UE oraz 20 salonami poza UE.

2014

  • 28 października – Debiut CDRL S.A. na Giełdzie Papierów Wartościowych
  • Rok 2014 został zamknięty z liczbą 214 salonów w Polsce, 125 salonami na terenie UE.

2015

  • Uruchomienie nowej platformy sklepu internetowego coccodrillo.eu, maj 2015
© ® Coccodrillo
kids are kids