CDRL z 9-proc. wzrostem sprzedaży w polskich sklepach i 27-proc. wzrostem w internecie w kwietniu

W kwietniu polskie sklepy sieci Coccodrillo zanotowały wzrost sprzedaży o 9% w stosunku do stanu sprzed roku. Przychody osiągnięte przez właściciela marki – spółkę CDRL – w polskim kanale e-commerce były o 27% wyższe niż przed rokiem.

 „W kwietniu podtrzymaliśmy dobre wyniki sprzedażowe zarówno w sieci stacjonarnej, jak również w internecie. E-commerce staje się dla nas coraz ważniejszym kanałem, co wynika z realizacji naszej strategii” – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

W okresie styczeń-kwiecień przychody w polskiej sieci sklepów spółki wyniosły narastająco 41,09 mln zł wobec 39,11 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody w polskiej sieci e-commerce wzrosły w tym czasie o 25% do 4,67mln zł.

W samym kwietniu przychody polskiej sieci sklepów Coccodrillo wyniosły 12,28 mln zł. Przychody internetowe ukształtowały się w tym miesiącu na poziomie 981 tys. zł.

Dla porównania w całym zeszłym roku przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 138,0 mln zł, co oznacza wzrost o 13% w porównaniu do 2015 roku. Przychody wygenerowane przez polski kanał e-commerce były w tym okresie o 63% wyższe niż w 2015 r. Łączne skonsolidowane przychody CDRL w 2016 r. wyniosły 203,68 mln zł, zysk operacyjny (EBIT) wzrósł o 4,6% do 18,73 mln zł, a wypracowany zysk netto Grupy to 14,03 mln zł.

< powrót
© ® Coccodrillo
kids are kids